sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Tyrä Tammikuu

En nyt tarkoita vatsaontelon sisällön pullistumista vatsan seinämän läpi (terveyskirjasto.fi) vaan sitä kun mikään ei onnistu. Olen kaatunut suksilla, saanut palovamman silittäessä ja lihonnut yrittäessä laihduttaa. Olen ollut väsynyt pätkittäisten yöunien takia. Energian puutetta olen korvannut syömällä leipomiseen tarkoitetut suklaat jemmasta. Pelännyt dementiaa kun muisti ei pelaa. Olen saanut toisen palovamman otsaan kihartaessa tukkaa ja unohtanut lompakon kauppareisulla kotiin. Ja mikä pahinta, laitoin 12-vuotiaan siskoni maksumieheksi. Vähäinen ylpeyteni valui pitkin Lidlin lattiaa kuin kaatuneen piimäpurkin sisältö. Eikä Lidlissä edes ollut enää niitä lasten tarjoussukkahousuja mitä lähdin alunperin ostamaan. Mikä kamala pettymys. 

Joten hei hei tahmean jähmeä tyrä tammikuu ja tervetuloa herkuton helmikuu(n ensimmäinen päivä). 


Kuva arvesta ja älykellosta, jonka sain Rogerilta. 
Kellossa on askelmittari, säätiedot ja jos olisi oikean merkkinen puhelimen niin tekstiviestit saisi luettua ja puhelimeen vastattua.



4 kommenttia:

  1. Parempaa kuukautta täältäkin!

    Mulla ei ollut tyrä tammikuu mutta oli kyllä päiviä, jotka ahdisti ihan rankimman kautta. Jospa ne nyt kuitenkin olisi vähäksi aikaa ohitse :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin!

      Ja helmikuun on pakko olla helpompi kuukausi; vauvat ovat vähän isompia, laskiainen ja toivottavasti on paljon aurinkoisia päiviä. :)

      Poista