keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Kirpparilla

Tein alkuviikosta markkinointitutkimusta parilla kirpparilla. Olen siis itse viemässä myyntiin herralta jo pieneksi jääneitä vaatteita ja kävin vähän hintatasoa katsastamassa. En ole ainut joka on saanut kevään korvilla saman idean. Nyt nimittäin kirpparilta löytyy lastenvaatetta. Ja paljon. Toivon, että edulliset hinnat ja siisti esillepano auttavat minua pääsemään eroon vaatevuoresta. Mahdollisille voittorahoillekin olen jo keksinyt käyttöä. Ostan lisää lastenvaatteita! Säästän rahat ja käytän ne sitten kun pääsen käymään Zarassa. Zaralla on ihania, edullisia lastenvaatteita. Harmi, että lähin liike sijaitsee Helsingissä tai Turussa eikä heillä ole nettikauppaa. Ja minä kun luulin olevani vanhanaikainen... :D Olen vähän suunnitellut lomareissua Zaraan, joten samalla voitaisiin käydä muumimaailmassa. 

En päässyt kirpparilta tyhjin käsin lähtemään. Pari löytöä lapsille tuli tehtyä:

Mekko (98) 4 euroa. 
Ei ehkä ihan miun tyyliä, 
mutta näytti vähän pidetyltä ja mummot ihastelee kilpaa, 
kunhan Kertun näkevät tää päällä.

Kauluspaita (92) 0,5 euroa. 
Pienet pojat ja kauluspaidat<3

Vuorelliset ulkoiluhousut (98) 3 euroa. 
Näppärät kotihousut ulkoiluun, näitä aina tarvii. 

Karvahattu 2 euroa.
Joo en vieläkään tykkää Hello Kitystä, 
mutta karvahatuista senkin edestä.
Kerttu & Roger on vaan niin herttaisia, 
kun käyvät yhdessä ulkoilemassa
 ja molemmilla on karvahatut päässä.
Miun oma team karvahattu.
Orvollekin ostin oman karvahatun. 
Mie oon ainut, jolta moinen puuttuu.


PS.
Kerttu jammaili karvahattu päässä ja kuunteli Vastarannan Siilin Hoppu kappaletta tauotta.

2 kommenttia: